Orbán egy lépéssel már megint Németország előtt jár: sokan már most beavatkozást sürgetnek a németek érdekében

2025. július 16. 17:50

Egy jelentős „reklámhazugságra” derült fény.

2025. július 16. 17:50
null

A Foodwatch fogyasztóvédelmi szervezet a Milka csokoládét gyártó Mondelezt tevékenységét vette alaposabban górcső alá, mivel a csokoládétáblák súlyát 100 grammról 90 grammra csökkentették – írja a Die Welt.

A helyzetben az a legrosszabb, hogy az ár még ennek ellenére is jelentősen emelkedett. A Mondelez a lépést a megemelkedett kakaó- és gyártási költségekkel indokolja, míg a Foodwatch szerint ez a gyakorlat, az ún. „zsugorfláció”, a vásárlók megtévesztése.

A Foodwatch még „díjat” is adott a Milka reklámhazugsága miatt.

A cikk kiemeli, hogy Magyarországon – Franciaországhoz hasonlóan – már kötelező a „megtévesztő csomagolás” jelzés a boltokban,

míg Németországban ilyen szabályozás még nincs. Nem véletlen, hogy már van olyan szervezet, amely minél hamarabb beavatkozást sürget az országban.

Kapcsolódó vélemény

undefined

Skrabski Fruzsina

Facebook

Idézőjel

Azt mondja, hogy a magyarok okosak, egy ilyen nép, mindegy ki a miniszterelnökük.

A cikket Magyarország megújult médiafigyelője, az OBSERVER szemlézte a mandiner.hu számára.

Nyitókép: JOHN THYS / AFP

Összesen 2 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
mi-egy-nagy-vibralo-tojast-hasznalunk-2
2025. július 16. 19:19
Akkó má' mi most zuhanunk?
bill-murr
2025. július 16. 18:06
Mintha ennel nagyobb problemajuk nrm lenne
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!